אתר מכירות רספונסיבי מג’נטו 2

אתר עם עיצוב רספונסיבי. למה זה כל כך חשוב?

עיצוב רספונסיבי, הוא למעשה עיצוב דינאמי המתאים את מראה האתר למכשיר של הגולש ומציע חוויית גלישה אופטימלית. עיצוב מותאם שכזה מזהה את סוג המכשיר (מחשב שולחני, טאבלט או טלפון נייד) ומכוונן באופן אוטומטי את המראה והפונקציונליות של האתר בהתאם לסוג המכשיר וגודל המסך.

בשנים האחרונות מאז שפרצו לחיינו הטלפונים החכמים והטאבלטים בעלי מסכי המגע, חלה עלייה דרסטית בשימוש במגוון גדול של סוגי מסכים בעלי גדלים שונים. כיום, מעל 60% מהחיפושים והתנועה בגוגל מתבצעים באמצעות מכשירים ניידים והנתון הזה ממשיך לעלות.

למה חשוב שהאתר יהיה עם עיצוב רספונסיבי?

החשיבות וההשפעה של הצגת תוכן האתר בצורה שימושית ונוחה לקריאה על ביצועי האתר היא גדולה. עיצוב רספונסיבי מקפיד שיהיה אפשרי ונוח לקרוא את התוכן של האתר ללא צורך להגדיל או לשנות את גודל התצוגה במסך, הכפתורים והמבנה הניווט יהיה נוח, ומותאם למכשירים ניידים ומתאים לשימוש באמצעות מגיע ידני. לא תהיה גלילה אופקית על המסך, כל התוכן המוצג יהיה מותאם לרוחב המסך בו מתבצע הגלישה באתר.

מעבר לחווית השימוש הבסיסית באתר, ישנן סיבות נוספות מדוע חשוב כל כך שכל אתר ובמיוחד חנויות וירטואליות יהיו רספונסיביות. ב 2015 גוגל עשתה שינוי משמעותי באלגוריתם שלה, השינוי לוקח בחשבון אם האתר הוא אתר ידידותי למובייל ולפיכך משפיע על דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. הסיבה הזו לבד מסבירה עד כמה זה חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי. במילים פשוטות, אתר אינטרנט צריך להיות שמיש בכל מכשיר

עיצוב רספונסיבי במג'נטו 2

  • חשיפה - השפעה על דירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. אתר רספונסיבי יקבל עדיפות על פני אתרים שאינם מותאמים ולכן החשיפה של האתר במנועי החיפוש תגדל או לפחות לא תצטמצם.
  • חווית השימוש - תשתפר ותקל על הגולשים להתמצא ולהשתמש באתר. כתוצאה מכך, האפקטיביות של האתר תעלה ובהתאם גם יחס ההמרה של האתר.
  • ניהול תוכן  - במקום אחד ולא על גבי שתי מערכות ניהול תוכן נפרדות.

אתר רספונסיבי ואיקומרס פקטורי

הפלטפורמה של איקומרס פקטורי על בסיס מג’נטו 2 מאפשרת לנו לפתח חנויות וירטואליות רספונסיביות  המותאמות לחווית שימוש אופטימלית ועמידה בכללים שגוגל מובילה בכל הקשור לאתרים רספונסיביים.

למענה אנושי התקשרו: 0542537014