ניהול בלוג אינטגרלי

בשנים האחרונות, אחת הדרכים הכי אפקטיביות לבניית מערכת יחסים מתמשכת וארוכת טווח עם קהל היעד היא כתיבת בלוג. כתיבה של בלוג עבור מותג מאפשרת למותגים לצמצם את הטווח בין המותג לקהל היעד ולהציע הצצה אל תוך הארגון, להכיר יותר טוב את הנפשות הפועלות, מטרות ואופי הארגון.

לא נתעלם מעלייתם של הרשתות החברתיות המאפשרות גם הן ליצור ולתחזק קשר עם קהל היעד שלהם. אך, חשוב לזכור שמדובר בערוץ תקשורת נוסף (צד שלישי) שהשליטה עליו והדרך להגיע לחשיפה אל מול קהל היעד כרוכה בהוצאות כספיות לא מבוטלות המושקעות בפרסום ממומן המיועד להגדלת החשיפה.

לכן, ישנה מגמה של חזרה אל המקורות, כלומר הקמה של נכסים דיגיטליים שיהיו בשליטת המותג ולא בשליטה של גופים צד שלישי. כאמור, אחד היתרונות הבולטים בניהול פלטפורמה עצמאית של תוכן הוא הנראות והחשיפה במנועי החיפוש.

וכאן בדיוק נכנסת מג’נטו 2 לתמונה. כידוע, מג’נטו הינה פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנפוצה והפופולארית בעולם. לפלטפורמה יתרונות רבים על פני שאר המתחרים. מג’נטו 2 מציעה שיפור משמעותי נוסף. כעת הפלטפורמה מאפשרת לשלב בתוכה כלי תוכן חשוב מאוד שעד לא מזמן היה שמור לפלטפורמות אחרות המתמחות בתוכן ולא במסחר אלקטרוני. שילוב הכוח של מסחר אלקטרוני יחד עם תוכן, כלומר בלוג, מהווה שינוי כללי המשחק בתחום הקידום במנועי החיפוש עבור חנויות מקוונות. מדובר בהשקעה לטווח ארוך, ניתוק התלות ברשתות חברתיות על ידי בנייה של ערוץ שיווק עצמאי.

כאמור, הקמה וניהול נכס דיגיטלי שכזה באופן אינטגרלי לחנות המקוונת יש יתרונות רבים. לפניכם רשימה חלקית של יתרונות הנובעים משילוב הכוחות של מסחר אלקטרוני ותוכן על גבי פלטפורמה אחת.

קידום המותג במנועי חיפוש והגדלת החשיפה לקהל היעד המחפש את המותג, השירותים או המוצרים שמציע.

הפלטפורמה מאפשרת יצירה והצגה של תכנים רבים ומגוונים. ניתן לקשר לכל התכנים המפורסמים בבלוג רשימה של מוצרים קשורים. תכונה זו מאפשרת לשלב תוכן רלוונטי, מעניין ומעמיק ולבצע חיבור ישיר בין התוכן למוצרים. ובגלל שהבלוג ואתר נמצאים על אותה הפלטפורמה הגולש יכול להוסיף מוצרים לסל הקניות שלו מבלי לעזוב את הכתבה.

למענה אנושי התקשרו: 0542537014