ממשק משתמש משופר חדש וידידותי למג’נטו 2

ממשק משתמש במג’נטו 2 המיועד לסוחרים ומנהלי חנויות ככלי לניהול עסק

אחד החידושים הבולטים ביותר במג’נטו 2 הוא שינוי ממשק המשתמש לניהול החנות הוירטואלית. אם בגרסאות הקודמות של מג’נטו האוריאנטציה של ניהול החנות היתה מאוד טכנית ומיועדת לאנשי מקצוע טכניים. כעת, בגרסה החדשה, ממשק המשתמש במג’נטו 2 הוחלף לגמרי והוא מיועד לסוחרים ומנהלי חנויות שאינם טכניים. במילים אחרות,  גם אם אינכם מכירים את הפלטפורמה ואין לכם ניסיון בניהול חנות וירטואלית, יהיה לכם פשוט להבין ולתפעל את החנות שלכם ובעיקר להתרכז ולעשות מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב. למכור מוצרים מעולים.

ישנן שתי סיבות עיקריות לשינוי הגורף שנעשה בממשק המשתמש. הסיבה הראשונה היא המורכבות, עומס המידע והאפשרויות והסיבה השנייה היא המשתמשים. שתי הסיבות האלו קשורות קשר הדוק זו לזו. מאחר והממשק החדש של מג’נטו 2 עוצב מחדש בעיקר עבור בעלי העסקים, הסוחרים, נוצר צורך לעצב את הממשק בצורה הרבה יותר פשוטה, קלה ויעילה. במטרה להיות כלי לניהול עסק

מראה חדש וחווית משתמש משופרת

כבר במבט ראשון נראה בבירור כי כל פרט ופרט במראה ובחווית המשתמש במג’נטו 2 עבר חשיבה ותכנון מחדש. ממשק המשתמש של מג’נטו 2 השיג יכולת שימושית ממשופרת ועיצוב שטוח ומודרני. העיצוב מותאם למסכי מגע עם אובייקטים גדולים יותר המאפשרים להשתמש בנוחות על מגוון גדול של מסכים, כולל מחשבים ניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים. סרגל הניווט האנכי החדש משאיר יותר מקום לתוכן ועדיף יותר להתקנים ניידים.

הצגת הנתונים

אופן הצגת הנתונים במג’נטו 2 מאפשרות למשתמש בצע עבודה ביעילות ולחסוך הרבה מאוד זמן. הממשק החדש מאפשר לשנות ולסדר מחדש את כל העמודות בהתאמה אישית. בנוסף, מג’נטו 2 שומר תצוגות אישיות, מספק כותרות עמודות דביקות ומפשט פעולות של עריכה קבוצתית. במילים פשוטות, ניתן להגדיר את התצוגה בממשק המשתמש, למשל הציגו את הנתונים החשובים לכם בתצוגת ההזמנות, כך שיהיה לכם הכי קל, פשוט ונוח להשלים את ההזמנות בדרך המהירה והיעילה ביותר מבלי להיכנס ולצאת ממסכים מרובים.

סינון

רוב פעולות הסינון שאנחנו כמשתמשים או מנהלי חנויות וירטואליות צריכים לבצע הן קבועות וחוזרות על עצמן. ממשק המשתמש החדש במג’נטו 2 מאפשר לבצע סינונים מהירים, כלומר, סינונים רב שכבתיים מוכנים מראש. לדוגמה, לקוחות שביצעו הזמנה והיא עדיין לא הושלמה או לא נשלחה. בנוסף, לכל סינון יש תצוגה ברורה המאפשרת לזהות את כל הקריטריונים שסוננו.

טפסים

לטפסים והזנת טקסטים באתר מסחר אלקטרוני יש השפעה לא מבוטלת על הצלחת האתר. פרמטרים כגון מורכבות והאורך של הטופס, משפיעה על הסבלנות של הגולש להשלים את הטופס ולמעשה להשלים רכישות באתר. מג’נטו 2 מאפשרת לבצע אפשרויות בחירה מרובות, אימות נתונים בזמן אמת המאפשרים לייעל את תהליך מילוי הטופס, לקצר את הזמן הנדרש להשלמת הטופס לאולי הכי חשוב, לבצע אימות נתונים בזמן אמת. למשל לוודא את תקינות השדות שמולאו. עדכון מבנה הטופס באופן דינאמי בהתאם לנתונים שהוזנו ללא הצורך בטעינה מחדש של העמוד.

כתיבה ופרסום מוצרים

מלבד שיפורים בממשק המשתמש , במג’נטו 2 יש תהליך הזנת תכנים עבור מוצרים ופרסום מוצרים חדשים משופר ופשוט הרבה יותר. ניתן לשכפל מוצרים בקלות ולחסוך זמן יקר בהזנת תכנים ו תכונות זהת עבור מוצרים מאותה הסדרה. אשף תהליך המשנה יוצר את כל וריאציות של המוצר באופן אוטומטי ומספק אפשרות לעריכה מידית למספר רב של מוצרים בו זמנית.

תזמון פרסום תכנים

התכונה הזו לוקחת בחשבון הלכה למעשה את ניהול החנות הווירטואלית כעסק בעולם האמיתי. מאפשרת לנהל את החנות וירטואלית בצורה  דינמית. כלומר, לוקחת בחשבון כמות מלאים משתנה, זמינות מוצרים עתידית, קידומי מכירות ועוד. התכונה מאפשרת למנהלי אתרי האיקומרס לתזמן את מועד הפרסום של מוצרים, קידומי מכירות, עמודים ועוד.

למענה אנושי התקשרו: 0542537014